FANDOM

Pogrzeb się!

Zachowaj kontrolę nad sobą. Oczyść umysł i myśl trzeźwo. Pozbądź się innych myśli, zapamiętaj informację-klucz. Masz na imię Alex Marsh. Mieszkasz w New Forest. Musisz odnaleźć dr. Fowlera.

Nie przestawaj recytować tych słów. Recytuj i skup się. Tylko na tym się skup. Cokolwiek będziesz robić, nie myśl o kopaniu.

Pie***one kopanie. Czemu nie miałbym myśleć o kopaniu?

Nie! Pamiętaj, masz na imię Alex Marsh. Jesteś w New Forest. Bądź silny, zachowaj kontrolę. Wszystko będzie dobrze, jeśli tylko pozostaniesz przy tej myśli. Inni nie dali rady się kontrolować. Teraz spójrz na nich. Poddali się. Są zakopani.

Powinienem kopać. To jest dobre rozwiązanie.

Ku**a, nie! To nie będzie dobre rozwiązanie.

Jesteś w New Forest, masz na imię Alex Marsh i musisz odnaleźć dr. Fowlera. Czas ucieka. Potrzebujesz go by to wyjął, musi to zrobić. On będzie wiedział, w jaki sposób wyciągnąć to nasionko. Zachowuj kontrolę. Nie pozwól się pogrzebać swoim myślom. Oni nie byli w stanie i teraz są martwi. Wykopali sobie swoje własne groby i pozwolili, żeby nasionko rosło- żeby rozsadziło im głowy i rosło, rosło tworząc kolejne nasionka. Tak jak to jedno w mojej głowie.

Jednak on może je wyciągnąć. Alex Marsh potrafi je wyciągnąć. Musisz tylko zachować kontrolę. Jest coraz prościej.

Masz na imię dr. Fowler. Biegniesz przez las. Biegniesz, żeby odnaleźć Alexa Marsha. Czy to prawda? To musi być prawda. Biegniesz przez las. Ale po co? Nie panikuj, pamiętaj imię. Odpoczynek nadejdzie.

Masz na imię Doug Fowler. Biegniesz przez las. Uciekasz przed Alexem Marshem. On próbuje to wyjąć, chce to ze mnie wyciągnąć, ale nie wolno mi na to pozwolić. Muszę się ukryć. Powinienem kopać, nie znajdzie mnie pod ziemią. Będę tam bezpieczny. Chyba powinienem zacząć kopać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki