FANDOM

Historia wydarzyła się niedawno. Byłem zmuszony na wyjazd służbowy, do Warszawy, mój szef chyba urwałby mi nogi gdybym nie pojechał. No nic, jak mus to mus. Podróż zacząłem o godzinie ósmej rano w poniedziałek. Jechałem pociągiem. Podróż minęła bez problemów. Gdy dojechałem na miejsce byłem zmęczony, poszedłem do recepcji po klucz do mojego pokoju. Dostałem pokój numer 222. Przyglądając się pokojom zauważyłem, że pomiędzy pokojami 222 a 224 zamiast apartamentu 223 jest pusta tabliczka. Byłem zbyt wykończony aby teraz się tym zajmować. Zszedłem na dół, do automatu z napojami, kupiłem puszkę zimnej Pepsi a następnie udałem się w stronę pokoju. Po drodze zaczepił mnie recepcjonista słowami:

"Oj, przepraszam, zapomniałem Panu powiedzieć, żeby Pan absolutnie, za żadne skarby świata nie próbował zaglądać, ani broń boże wchodzić do pokoju pomiędzy 222 a 224, tym bez tabliczki, teraz nie mogę Panu powiedzieć, dlaczego.".

Dobrze - Odparłem, pewnie jakaś para wynajęła ten pokój na wyłączność i zapłacili temu recepcjoniście za upominanie w ten sposób gości. Wszedłem do swojego pokoju i położyłem się na łóżku, wypiłem gazowany napój, który mnie nieco orzeźwił. Zacząłem wykonywać swoją pracę. Po kilkunastu minutach zza ściany usłyszałem cichy chichot, potem był on coraz głośniejszy. W końcu nie mogłem skupić się na swojej pracy. Podszedłem do drzwi pokoju "223" i zajrzałem przez dziurkę od klucza. Na łóżku siedziała młoda dziewczyna w białej, lekko poszarpanej sukience. Śmiała się. 

Nic dziwnego - Pomyślałem i udałem się z powrotem do pokoju aby dalej wykonywać swoją pracę. 

Dni mijały dość szybko, w przedostatnim dniu ciekawość, a może nuda skłoniły mnie, aby zajrzeć do dziewczyny jeszcze raz. Gdy przysunąłem oko do dziurki od klucza zobaczyłem coś czerwonego, po bokach w kolorze szkarłatnym, zaś w środku bardzo jasnym. 

Pewnie dziewczyna zorientowała się, że ją podglądam i założyła na drzwi czerwoną chustkę - Pomyślałem i udałem się do snu, jutro czekała mnie podróż powrotna. Gdy nazajutrz spakowałem walizki i miałem udać się na pociąg przypomniałem sobie o tajemniczym pokoju. Podszedłem do recepcjonisty, aby się go spytać. 

No dobrze, powiem ci - odparł niechętnie. 

Kilka lat temu w tym pokoju mąż brutalnie zamordował swoją żonę, byli niedawno po ślubie. Od tego czasu w pokoju zaczęły dziać się dziwne rzeczy m.in śmiech. Według zeznać gości, duch dziewczyny wygląda normalnie, jak człowiek, oprócz oczu. Oczy są krwisto-czerwone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki