Fandom

Creepypasta Wiki

Potwór krwi

2165stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Nie.png Ten artykuł wymaga poprawy!

Jeśli masz na niego pomysł zajmij się nim. W przeciwnym razie zostanie usunięty.

Na początku myślałam, że zapowiada się normalny dzień. Jednak tak nie było. To miał być dzień, gdy poznałam jego.

Ale od początku. Nazywam się Esme i mam 17 lat. Tego dnia miałam pierwszy dzień w nowej szkole. Nie było to dla mnie nowością, bo często się przeprowadzałam.

Podjechałam autobusem, po czym zauważyłam dość duży budynek o nieco zniszczonych ścianach, wokół niego była odgrodzona wysokim murem niewielka przestrzeń. Najwyraźniej ktoś, kto założył tę szkołę, wykupił ogromny teren, ale budynek został źle wymierzony i przestrzeń na zewnątrz okazała się za mała. 

Gdy weszłam do środka, ujrzałam tłum ludzi i wielki gwar. Spojrzałam na plan lekcji. Miałam iść na biologię do sali przyrodniczej nr 2. Problem w tym, że nie wiedziałam gdzie się znajduje sala przyrodnicza nr 2. Nagle zauważyłam, że jakiś chłopak się do mnie zbliża. Miał czarne, gęste włosy, był szczupły i miał... Czerwone oczy? Podszedł do mnie i powiedział:

—Ej! To ty jesteś ta nowa, co? Esme?

Miał niski, melodyjny głos i mówił tak... Delikatnie. Zawahałam się, ale odpowiedziałam.

— T-tak, to ja jestem Esme. Cz-czy mógłbyś mi pokazać gdzie jest sala przyrodnicza nr 2?

— Sam tam idę, chodzimy do tej samej klasy. A tak przy okazji, jestem Raynam, ale wszyscy mi mówią Ray.

— Spoko... Ray. — uśmiechnęłam się od niechcenia. Ten chłopak był jakiś dziwny.

Przez resztę drogi nie odzywaliśmy się do siebie.

Na lekcji nauczyciel wywołał mnie z tłumu.

— Mamy w tym roku nową uczennicę. Esme, przedstaw się!

Wiedziałam co robić. Przecież nie pierwszy raz zmieniałam szkołę, dlatego miałam w głowie doskonały plan przedstawienia swojej uroczej postaci

— Nazywam się Esme Lilith Stallion. Lubię malować, a moją pasją jest jazda konno. Dziękuję!

Chciałam odejść od tablicy jednak zorientowałam się, że nie wiem gdzie mam usiąść.

— No tak.... Esme usiądź z Raynam'em. Siedzi sam. Ten w ostatniej ławce.

Bardzo się ucieszyłam, że mogę siedzieć z Ray'em. Był jedyną osobą, którą znałam. Do tego w ostatniej ławce! TAK!

Czas minął szybko i zanim się obejrzałam była 15:30 — koniec lekcji, a ja zorientowałam się, że wiem już, gdzie znajduje się sala gimnastyczna, pokój nauczycielski, biblioteka, sala historyczna, toalety i stołówka.

Następnego dnia, gdy poszłam do szkoły i zobaczyłam Ray'a, pomachałam do niego i uśmiechnęłam się.

Do dokończenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki