FANDOM

Pudelko-drewniane-z-balerina-z-pozytywka-Entertain-.jpg
Siedząc przed klawaturą, z lękiem zerkam na ciemną pozytywkę stojącą tuż obok laptopa. Jest to zwykła, niezbyt stara skrzynka z plastiku z dwoma szufladkami. Właściwa pozytywka znajduje się u góry. W kalpce jest lusterko, pod nim spirala z magnesem i mała figurka baletnicy. Nic szczególnego, prawda?

Uzyskałam tą piekielną skrzynkę na aukcji internetowej za niewielką cenę. Ciesząc się z zakupu gdy tylko ją otrzymałam zrobiłam kilka zdjęć, by pochwalić się koleżankom. Zdjęcia zrobiłam z komórki, a najnowsza nie jest więc pierwsze zdjęcie było całkiem do niczego. Ziarniste i ciemne. Coś na nim jednak sprawiło że nie skasowałam go. W lusterku pozytywki coś się odbijało. Jak by kawałek twarzy i jedno oko. Zdecydowanie to nie byłam ja, bo mam rude włosy, a osoba z odbicia miała ciemne. Moja mama też to nie była, bowiem podczas robienia zdjęcia nie było jej w pokoju.

Nieznana twarz nie pojawiła się już na żadnym innym zdjęciu, tylko na tym jednym, pierwszym. Nieźle mnie to przeraziło, ale mam ciekawską naturę. Napisałam do poprzedniego właściciela z pytaniem, czy z pozytywką związane są jakieś dziwne historię. Za obietnicę nie rządania zwrotu pieniędzy otrzymałam kolejne zdjęcie. Znów zobaczyłam częściowe odbicie tej samej twarzy.

Po nitce do kłębka wyszukiwałam kolejnych posiadaczy pozytywki, każdy widział tą samą twarz albo samemu, ale utrwaił ją na zdjęciu. Od przynajmniej dziesięciu lat pudełko przechodziło z rąk do rąk, zwykle sprzedawane, gdy obecność kogoś w odbiciu wychodziła na jaw. No, ale nie w moim przypadku. Mam w naturze poszukiwanie odpowiedzi.

W końcu udało mi się odnaleźć pierwszego właściciela. Pozytywka pochodziła z licytacji mienia po zamordowanej rodzinie. Matka, ojciec, syn i córka. Pozytywka należała do dziewczynki, miała osiem lat. Według udostępionego raportu całą czwórkę zaatakowano w ich własnym domu w noc urodzin dziewczynki. Jednym z prezentów była owa nieszczęsna pozytywka.

Rodziców i syna znaleziono w ich łóżkach, związanych i uduszonych. Natomiast solenizantka została znaleziona przed otwartą pozytywką z skręconym karkiem. Morderca musiał zaskoczyć małą gdy bawiła się prezentem.

Korzystając z kilku znajomości zdobyłam nawet zdjęcie dziewczynki. Wyglądała bardzo podobnie jak odbicie ze zdjęcia.

Teraz siedzę słuchając brzdąkania mojego nawiedzonego pudełka i zastanawiam się co dalej. Wyrzucić je? Sprzedać? Spalić? A może.... a może drążyć dalej. Poszukać kolejnych odpowiedzi i może poruszyć sprawę morderstw sprzed dziesięciu lat?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki