FANDOM

Kilka lat temu poznałam fajnego chłopaka. Był krótko mówiąc... Wspaniały i przystojny.

Gdy szłam do niego późnym wieczorem, spotkałam staruszkę. Błagała mnie o kilka drobnych. Odrzekłam, że nic nie mam i ruszyłam dalej. Staruszka zaczęła krzyczeć. Po chwili jej krzyk był nie do zniesienia, miałam wrażenie, że bębenki w uszach mi popękają. Zemdlałam.

Gdy się obudziłam wciąż byłam na ulicy. Otworzyłam oczy, a po chwili znów zamknęłam, by przypomnieć sobie co się stało. Pamięć wróciła. Otworzyłam oczy i wstałam. Odwróciłam się i aż krzyknęłam ze strachu.

Staruszka zaczęła coś bredzić w nieznanym mi języku.

Na koniec rzekła: "Każdy kogo pokochasz, zginie."

Wystraszona pobiegłam do chłopaka. Poczułam ulgę, słysząc muzykę. Weszłam do pomieszczenia.

Jego ciało kołysało się w rytmie muzyki. Postawiłam kilka kroków do tylu. Dopiero wtedy poczułam zapach krwi.
Odwróciłam się. Na ścianie widniał napis: "ZABIJĘ NAWET TEGO, KTÓRY CI SIĘ SPODOBA".

Wybiegłam z mieszkania. Na dworze zadzwoniłam po pogotowie i policję, jednak nie znaleźli żadnych śladów. Klątwa sprawdzała się i nadal działa. Każdy, kogo pokochałam umierał.

Czujesz mój oddech na karku?

Tak bardzo mi się podobasz...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki