FANDOM

Niedawno przeprowadziliśmy się z mężem do małego domku oddalonego o 60 km od najbliższego miasta. Obok nas mieszkała jakaś rodzina. Nie znaliśmy ich za bardzo, bo nie przyszli nawet nas przywitać, a my natrętni nie chcieliśmy być,więc zostawiliśmy ich w spokoju. "Jak będą chcieli to przyjdą"-pomyśleliśmy. Innych sąsiadów nie mieliśmy,.Były tylko dwa domy-nasz i tej rodziny, a dalej był las i droga. Sąsiadująca rodzina była przerażająca.Rzadko kiedy wychodzili z domu, okna były pozasłaniane, a każdej nocy było słychać jakieś krzyki.

Na początku myśleliśmy, że po prostu się kłócą, a okna były zasłonięte, bo lubią prywatność. Nie przejmowaliśmy się tym, aż do tego dnia, w którym sąsiadka wynosiła czarne worki z domu. Myślałam, że to jakieś zwłoki i zaczęłam wymyślać historie o nich, jednak mąż uspokajał mnie, że pewnie wynosiła śmieci, bo sprzątali. Kilka dni później zmarł mąż sąsiadki, przyczyny zgonu nie znaliśmy, więc byłam przekonana, że to ona go zabiła, ale mój mąż zapewniał, że pewnie zawał, choroba lub ze starości, bo byli w podeszłym wieku. Jeszcze w tym dniu, w którym sąsiad umarł zobaczyłam twarz sąsiadki.Była przerażająca jakby była jakąś psychopatką.Nie było widać żadnego smutku po stracie męża...

Pewnego wieczoru byłam sama w domu.U sąsiadów po śmierci sąsiada było cicho, żadnych krzyków, wrzasków i tym podobnych odgłosów.Przez okno zobaczyłam,jak sąsiadka wychodzi z domu i idzie w stronę mojego mieszkania. Miała ten sam przerażający wyraz twarzy,który miała wcześniej.W jej oczach było widać chęć mordu, a na rękach i fartuszku miała coś czerwonego wyglądającego jak krew. Bałam się, pewnie przyszła mnie zabić, torturować lub cokolwiek innego. Nie wiedziałam co robić-uciekać czy może wziąć nóż i ją zabić. Sąsiadka zapukała do drzwi.Wyjrzałam przez wizjer w drzwiach, jej twarz była spokojniejsza. Otworzyłam drzwi. Wtedy sąsiadka powiedziała:

- Dobry wieczór, ja przepraszam, że tak późno i nigdy was nie odwiedzaliśmy, ale chciałam pożyczyć od pani cukier, bo robię ciasto truskawkowe, a mi się skończył.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki