FANDOM

Puzzle.jpg

Jest to historia o pewnej dziewczynie. Któregoś dnia poszła do sklepu kupić sobie puzzle, gdyż uwielbiała je układać. Sprzedawca zaproponował jej "specjalne puzzle", które nazwał tak, ponieważ zostały one przyniesione do sklepu przez jakiegoś starszego człowieka. Nie zastanawiając się długo, kupiła je.

Nie były zapakowane w pudełko, tylko włożone w torebkę foliową. Gdy już wróciła, odrobiła pracę domową i zjadła kolację, postanowiła je ułożyć. Nie był to duży obraz, składał się zaledwie ze stu kawałków. Jednak spostrzegła coś dziwnego w tych puzzlach. Na obrazie był... jej pokój! Zaniepokojona, szybko rozłożyła obraz na kawałki.

Pomyślała, że to jakieś halucynacje, więc ułożyła je na nowo. Na obrazie nadal był jej pokój, lecz tym razem była tam ona, a za oknem widniała ręka trzymająca nóż. Spanikowana, szybko rozłożyła puzzle, lecz coś kazało jej na nowo je ułożyć. Za trzecim razem ujrzała tam siebie i mężczyznę z nożem, stojącego za nią. Tym razem wcale nie zareagowała... była martwa. Krew ciekła strumieniem z jej tętnicy. W tym samym czasie tajemnicza osoba zebrała puzzle i znikła. Następnego dnia puzzle czekały już na inną osobę, w innym sklepie.

Uważaj! Następną osobą możesz być TY!

Autor: Velcos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki