FANDOM

(HISTORIA OPARTA NA FAKTACH)

Wierzysz w Boga? A w życie po śmierci? Jeżeli wiesz, że zawsze jest niebo albo raj, czy coś takiego. I wiesz jak to wygląda, prawda? Jeżeli nie wiesz, zamknij oczy i wyobraź sobie, jakie piękne jest niebo albo raj... Ale jest też zła strona, czyli piekło. Czy Twoja wyobraźnia jest na tyle silna aby móc wybudzić Cię ze snu? Moja jest. Przeszedłem to wszystko i opisałem. Pewnie chcesz wiedzieć dlaczego, tak? Czemu opowiadam Ci o jakimś raju? Ja też tego nie wiem.

HistoriaEdytuj

Ciemność... wszędzie naokoło mnie. Co to jest? To piękne miejsce... czemu jest tak ciemno?

"Jesteś teraz w raju, moje dziecko."

Raj

Raj

Usłyszałem ten donośny głos, po czym spytałem "Kim jesteś?". Przestraszyłem się.

"Nie musisz się mnie bać, moje dziecko."

Znowu go usłyszałem. Wokół mnie była pustynia, dosłownie pustynia, wszędzie tylko piasek, przestraszyłem się.

"Czy to jest raj?" spytałem.

"Tak, moje dziecko to on, ale..."

Tuż przed powiedzeniem następnego słowa coś pojawiło się za moimi plecami. Był to mężczyzna dotykający mnie w plecy. Przestraszył mnie i sprawił, że się odwróciłem. Powiedział: "Wiem co myślisz, jesteśmy w raju, nie jest on piękny tak jak każdy myśli."

Powiedział z utrapionym głosem, "Widzisz moje dziecko, to ja stworzyłem raj. Piekło i Ziemia to tylko eksperymenty, sam dobrze o tym wiesz, że eksperymenty nie zawsze wypalają. Raj to mój nieudany eksperyment, chciałem stworzyć miejsce, gdzie wszyscy byliby szczęśliwi, nie musieliby nawet chodzić i mi się to nie udało."

Zobaczyłem jego oczy pełne łez. On mówił prawdę. Powiedział: "Chciałem stworzyć miejsce, które może też być rajem. Byłoby sekretem, a wpuszczałbym tylko osoby, których zegar się skończył."

Obudziłem się, to był najpiękniejszy sen. Następnego dnia zobaczyłem siebie nad łóżkiem.

Zdałem sobie sprawę, że umarłem.

Tłumacz: TheEngPL

Więcej z Fandomu

Losowa wiki