FANDOM

162px-Reggie
Nazywam się Reggie. Chciałbym opowiedzieć Wam historię. Uczęszczałem do Glenndale High, to było miłe miejsce. Mili uczniowie, duża sala gimnastyczna, no wiecie. Byłem świeżakiem w tym czasie, wiedziałem, że to będzie dziwne, i bal się zbliżał. Ta dziewczyna, Maggie, była jedyną którą chciałem zabrać na bal. Była wysoka, chuda i miała piegi. Jej włosy były złocistym wodospadem. Była też bardzo nieśmiała, ale nigdy nie wiedziałem dlaczego. Problemem było to, że ona miała chłopaka. Miał na imię Mike. Miał niebieskie oczy, czarne włosy i był strasznie muskularny. Wiedziałem, że nie będzie łatwo ją zaprosić, ale wiedziałem co robić.

Pewnie zastanawiacie się nad moją metalową ręką. Cóż, to się stało w Noc balu. Mike i Maggie czekali, aż drzwi się otworzą. Ja czekałem, żeby złapać Mike'a. Drzwi się otworzyły, ja złapałem Mike'a i wciągnąłem go na pusty korytarz. Nie wiedziałem, że Mike miał nóż. Odciął mi rękę. W zamian, dumnie uderzyłem go. Niespodziewanie moje zęby utonęły w jego mózgu. Był jak kamień, zimny, martwy.

Nie wiem, co to było, ale smak krwi spływający od moich ust do gardła, ściekający na moje kubki smakowe, doprowadzał mnie do szaleństwa. Upuściłem jego martwe ciało i zwinąłem się na podłodze. Przyłożyłem rękę do ust, by powstrzymać się od słów, ale nie mogłem wytrzymać. "Oh, smak tej krwi jest perfekcyjny. Uczucie moich zębów zatapiających się  w jego czaszce było takie podniecające!". Wybiegłem stamtąd, śmiejąc się jak wariat.

Kiedy wróciłem do domu, musiałem naprawić moją rękę. Poszedłem do garażu i przystąpiłem do pracy. Moi rodzice nie przejmowali się mną. Musiałem użyć przewodów, metalu i przewodnika, które znalazłem u mojej mamy, która pracuje w szpitalu. Wcześniej poszedłem wyleczyć moją rękę. Kiedy była uzdrowiona, doszedłem do wniosku, że moim rodzicom faktycznie na mnie zależało. Ale nie przeszkadzali mi teraz. Mieliśmy ogromną walkę, a ja musiałem pójść na spacer.

Przeszedłem około 6 bloków, aż doszedłem do bloku Maggie. Podszedłem do okna jej sypialni, które było na 1 piętrze. Zajrzałem w nie i zobaczyłem ją jak śpi. Wyglądała tak... spokojnie i delikatnie. Cicho otworzyłem jej okno i wlazłem do środka. Po prostu siedziałem tam, patrzyłem jak śpi. Po 10 minutach, wlazłem na jej łóżko i położyłem się obok niej. Była taka miękka i delikatna. Wyciągnąłem się, żeby zobaczyć jej twarz. Niechcący drasnąłem jej policzek. Wytarłem krew moim palcem. Spojrzałem na kroplę krwi. Ruszyłem moją metalową ręką powoli do jej szyi i zrobiłem głębokie wcięcie. Zgaduję, że to jej nie zabiło, bo obudziła się, gdy zacząłem wysysać jej krew.

"Aaaaał! Złaź ze mnie!". Zignorowałem jej płacz i kontynuowałem. "AAAAAŁ, proszę, przestań! To boli!". Gdy popatrzyłem w górę, zobaczyła, że to byłem ja. "R-Reggie? To ty?". Szlochała, ale była zaskoczona. Ja pokiwałem głową. Moje oczy skupiły się na jej oczach. Ona zaczęła się trząść, próbowała wstać. Ja wgryzłem się z powrotem w jej szyję. Uderzyła mnie w głowę, co sprawiło, że spadłem z łóżka. Wybiegła z pokoju, krzycząc o "krwawym mordercy". Pobiegłem za nią i złapałem na schodach. Potem ją puściłem. Spadła ze schodów i skręciła kostkę. Podszedłem do niej, by się jej przyjrzeć. Wrażliwa i słaba jak ślimak. Złapałem ją za gardło i znowu ugryzłem w szyję. Następnie, bardzo powoli, odgryzłem kawałek jej skóry. Maggie krzyknęła. Dało mi to przyjemność. Dźwięk odrywanego ciała... sprawił ciarki na moich plecach.

Od tej nocy moje życie się zmieniło.

Maggie nie żyła.

Ale smakowała cholernie dobrze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki