FANDOM

Każdy chłopiec miał kiedyś samochodzik. A to resoraka HotWheels, a to struganą wyścigówkę na "szynowe" tory. Tak, jest z nimi świetna zabawa, lecz właśnie opowiem wam historię, która postawi ten rodzaj zabawy w złym świetle. Zaczynajmy...

Pewnego razu, gdzieś w 1996 roku londyński rzemieślnik wpadł na pomysł rzeźbienia samochodzików z drewna. Produkował je na zamówienie, aż doszedł do 666 samochodziku. Jako iż był bardzo  przesądnym człowiekiem, wyrzucił zabawkę do kosza daleko stąd, w biednych dzielnicach miasta, a dla pewności odczekał miesiąc przed zrobieniem 667 modelu. Lecz teraz skupmy uwagę na nieszczęsnym samochodziku. 

Był to Ford Mustang GT-500 z '68. Stary model, na nowo strugany. Znalazł go pewien biedak i dał synowi. Syn miał na imię Donnie i był pierwszą ofiarą wozu nr. 666. Szczęśliwy bawił się samochodzikiem z... Tydzień? Aż pewnej nocy...

Zabawka ożyła.

Dosłownie, samochód nagle zaczął jechać, aż wskoczył na koce dziecka i zamordował go brutalnie. Wjechał na jego klatkę piersiową, i o dziwo, bo samochód był bardzo zadbany i wygładzony, z jego kół wysunęły się drzazgi. Długie, grube drzazgi ostre niczym sztylety. Samochód podwyższył się centymetr-dwa i zaczął palić gumę. Jeśli można tak to nazwać, bo to był drewniany model. Drzazgami rozdzierał delikatną skórę młodzika, aż wreszcie przejechał na serce. Tam zagłębiał się, póki nie trysnął strumień krwi na znak, że serce chłopca jest rozszarpane. Wtedy zabawka po prostu... Odjechała. Wyskoczyła przez okno. Nazajutrz martwego Donniego znaleźli rodzice. O morderstwie było głośne na cały Londyn. Do tej pory morderstwa te są znane na całym świecie, jest ich 53.

Dlaczego to mówię? To proste... Ostrzegam cię.  Zabawka jest teraz gdzieś w Niemczech. Znajdę ją i rozmontuję, aby nikogo już nie zabiła.

Zajrzyj na konto Eniek702.  

Nie ma tam za dużo, ale zajrzyj :D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki