FANDOM

MitEdytuj

Ss

Prawdopodobnie scena z filmu.

Satan's Sphinx jest znany jako film zakazany przez Amerykański rząd, z powodu natłoku różnego rodzaju podprogowych przekazów, które prowadzą widza do popełnienia samobójstwa. Mimo tego twierdzenia, nie ma dosłownie żadnych informacji na ten temat. Można znaleźć tylko zadane pytania i słabej jakości filmy na YouTube. Przypuszcza się, że jest to spowodowane nałożeniem cenzury przez rząd USA. Do dnia dzisiejszego nie wiadomo, kto stworzył ten film i dlaczego to zrobił. Jedynie amerykański rząd coś o nim wie. Każdy, kto prosi ich o ten film, zostanie wysłany na 55 lat do więzienia dla bezpieczeństwa. Według wielu teorii reżyserem filmu jest satanista.

Przerażające faktyEdytuj

Oto cytat z Yahoo Answers. Pytanie o Satan's Sphinx:

Satan's Sphinx

Jedna z grafik powiązana z Satan's Sphinx.

"Po raz pierwszy usłyszałem o tym filmie na 4chanie, który co prawda nie jest  źródłem informacji godnym zaufania, ale tak czy inaczej oto czego udało im się dowiedzieć. Otóż może to być video z satanicznego rytuału. Może być również podobne stylowo i zawartościowo, do niektórych z najbardziej chorych filmów jakie kiedykolwiek powstały (Horror Brain). Albo może to być film wyprodukowany przez rząd, służący do torturowania więźniów. Poprzez grę świateł i dźwięków miałby wywoływać różne dolegliwości (w tym samobójstwo).

Pozwólcie mi dodać, że nie mam pojęcia czy ten film rzeczywiście istnieje czy nie, ale wszystkie moje wysiłki mające na celu znalezienie go prowadzą ku 404 albo do usuniętych filmów."

Film Edytuj

Najprawdopodobniej to jest fragment filmu:

http://youtu.be/cPOgy0nX3Fg

(Daję link, ponieważ umieszczanie na stronach zostało uniemożliwione.)

Oryginalna pastaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki