Fandom

Creepypasta Wiki

Sen czy jawa?

2160stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Witajcie, jestem Matt, opowiem Wam pewną historię. Tak więc, obudziłem się w jakimś opuszczonym zamku, wszędzie była krew i potworny smród... sam nie wiem co było gorsze. Mniejsza o to, ważne jest to, że nic nie pamiętałem, i strasznie bolała mnie głowa. Byłem w ciasnym pokoju, wymiary ok. na 5x5x5 metra. Były jedne drzwi, cóż, nie miałem nic do stracenia... poszedłem. Wszędzie były pochodnie, dużo, dużo pochodni, jeden długi korytarz, sam na sam z nieznanym. Po dłuższym czasie coś usłyszałem, był to krzyk, odwróciłem się... ujrzałem najdziwniejszą rzecz, jaka mogła istnieć na świecie. Był to potwór, ale jakiś inny... Był średniego wzrostu i był bardzo otyły. Jego głowa była mniejsza od jego oczu, co sprawiało, że był jeszcze straszniejszy. Krew na jego bladym jak pergamin ciele sprawiała, że nie wyglądał na kogoś dobrego. Zaczął krzyczeć... ten smród był nie do zniesienia. Zacząłem uciekać, gdy nagle otworzyła się zapadnia, potwór nie poszedł za mną. Odetchnąłem z ulgą, gdy nagle dostałem patelnią przez głowę. Gdy się obudziłem byłem w szoku, zauważyłem moją dziewczynę Kate, była spłoszona tym, że uderzyła nie tego co trzeba. Pomogła mi wstać i powiedziała:

- Matt, wybacz, nie wiedziałam że to ty.

- Spokojnie, nic się nie stało... aj, moja głowa, skąd się tu wzięłaś?

- Sama nie wiem, obudziłam się tutaj, strasznie się boję - mówiła do mnie zapłakana.

- Spokojnie, wyciągnę nas stąd.

Tak więc, ruszyliśmy błąkając się jaką godzinę po zamku, unikając tego potworka. Nagle poczułem piekielny ból w prawym ramieniu. Okazało się, że z nikąd przyleciał nóż, wbijając mi się prosto w ramię. Kate krzyczała wniebogłosy. Wyjąłem nóż by jak najmniej bolało. Kate zatamowała krwotok. W tym samym czasie pojawił się inny potwór, ten nie był już taki straszny. Wyglądał podobnie do człowieka, lecz z oczu spływała mu krew. Nie miał połowy czaszki, a w ręce dzierżył dwa noże... Nie zastanawiając się długo, rzuciłem się na niego z nożem. Ten, widząc mnie biegnącego wprost na niego, zniknął w obłoku.

- Dziwna sytuacja. - rzekłem.

- Matt chodźmy już stąd. - powiedziała zapłakana Kate.

- Już idziemy. Nie bój s... - i wtedy odjęło mi mowę, zobaczyłem ducha podobnego do mnie, rzekł jedno słowo.

- WIEJ!

Uciekaliśmy z Kate tak szybko, jak to możliwe, jednak labirynt korytarzy był nie do przejścia. Wszędzie spotykaliśmy nowe potwory i inne paranormalne rzeczy. W końcu uznałem, że to koniec. Nie wiem czy to dlatego, że już mnie wszystko bolało czy dlatego, że byliśmy w piwnicy a za nami było 10 potworów. Usiadłem z Kate w kącie, przytuleni do siebie czekając na śmierć, gdy... obudziłem się. Odetchnąłem z ulgą patrząc na mój pokój i zdjęcie Kate na komodzie.

- Matt! Śniadanie! - zawołała moja mama.

- Już idę! - odrzekłem.

Wstając poczułem ból. Zajrzałem pod bluzkę w miejsce bólu, to co ujrzałem sprawiło, że nogi zamieniły mi się w watę. Miałem ranę od noża na prawym ramieniu.

Autor: Velcos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki