FANDOM

Czy widziałeś kiedykolwiek film, podczas którego umiera człowiek? Zapewne powiesz: "Jasne, przecież oglądałem masę horrorów". Jednak ja pytam się o filmy, które przedstawiają prawdziwe, nie reżyserowane zabójstwa.

Filmy z rodzaju "Snuff" są właśnie tym, co mam na myśli. Nagrywane, a następnie rozpowszechniane w (wątpliwych) celach "rozrywkowych". Pod ten rodzaj nie podchodzą filmy, na których zarejestrowano samobójców czy też sceny z wypadków.

Według MPAA, FCC oraz FBI, nie ma czegoś takiego jak Snuff Film. To dotyczy również sławnego filmu "Faces of Death". Wszystko co przypuszczasz, że może należeć do tego tajemniczego gatunku, jest fałszywe, podrobione lub po prostu nikt nie zrobił go celowo. Takie właśnie filmy możemy odnaleźć na tych wszystkich niesmacznych "szokujących" stronach.

To wszystko jedno wielkie kłamstwo.

Istnieje od 30 do 40 takich filmów które krążą (niekoniecznie damy radę znaleźć je w internecie) po całym świecie. Najwcześniejszy z nich, niemy film, zatytułowany po prostu "La mort d\'une fille", pochodzi z roku 1896.

Ostatni z nich, sądząc po fryzurze i obecności popularnego w tamtym czasie t-shirtu "Frankie Says Relax", pochodzi prawdopodobnie z 1983 lub 1984 roku. Nagrany został na kasecie "Betamax".

Filmy różnią się od siebie poziomem przemocy, aczkolwiek w każdym z nich po zabiciu dziewczyny o brudnych blond włosach i przenikliwych niebieskich oczach, następuje coś w rodzaju rytualnego seksu. Co jest w tym wszystkim najbardziej niepokojące?

To fakt, że w każdym filmie pojawia się ta sama kobieta...

Prawdziwe snuff filmyEdytuj

Taka uwaga ode mnie, wiele filmów typu snuff znajduje się na goregrish.com - Ertrael

Więcej z Fandomu

Losowa wiki