FANDOM

Spalony dom.jpg

Spalony Dom

Pewnego dnia spalił się dom, naprzeciwko mojego, Przyjechała straż pożarna, ugasili i nic poza tym. To było gdzieś około 08:35, gdy to widziałem. W szkole wciąż o tym myślę, i myślę. W domu też. Często przechodzę koło tego domu - z coraz większym strachem. Wieczorem wracałem od kolegi. To co ujrzałem mnie przeraziło! Zamarłem. Stał tam duch, gapił się na mnie bez końca, a ja na niego. Zjawa wychylała się zza okna. Była cała we krwi, tkanina sprawiała wygląd spalonej. Najgorsza była jej twarz. Puste oczodoły przeszywały mnie na wylot. Była łysa, sprawiała wrażenie chorej na raka, ale ja wiem, że to pożar wypalił jej włosy. Przygwoździła mnie swoim wzrokiem tak, że nie mogłem się ruszyć. Chciałem krzyczeć, ale coś mnie zmuszało do milczenia. Wreszcie udało mi się odwrócić i uciec jak najszybciej do domu.

Wiedząc, że w grach jak np. : "Slender:The Arrival" stwór prześladuje cię cały czas, zostało mi tylko jedno - zamknąć się na klucz i przeczekać. Następnego dnia, gdy spałem, przyśnił mi się dziwny sen. Ja z jakąś szajką weszliśmy do tego domu. Nagle przed nami stanął duch i wziął jednego z naszych w swoje szpony. Z przestrachem zauważyłem, że w portrecie, który zasłaniał drzwi, z oczu wylała się krew. Strach był nie do wytrzymania. Czułem się, jakby to sprawiało mi ból. Gdy się obudziłem, poczułem ukłucie i poszedłem spać z powrotem. Wtedy cały dom był odpicowany na biało. Ale coś było nie tak. Gdy się obróciłem, zamarłem. Stał tam ten sam duch, o którym wam mówiłem. Mówił że niedługo przyjdzie po mnie.

Kolega kiedy u mnie nocował powiedział że widział coś białego w oknie. spojrzałem na zegarek. 03:15. Starając się o tym nie myśleć, siedziałem przed telewizorem przez trzy godziny. Ten duch mnie dalej śledzi. Nie wytrzymam psychicznie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki