FANDOM

Między 2005 a 2007 rokiem grupa studentów z Kalifornii opracowała program pozwalający na dokładną symulację ludzkiego społeczeństwa i reagowania na dane wydarzenia. W pierwotnym założeniu planowano wykorzystać go w marketingu, sprawdzając czy wirtualnej populacji spodoba się dany produkt, a następnie wprowadzić go do świata realnego.

Pierwsze wersje testowe programu trafiły do około stu osób na terenie Kalifornii, tak aby ludzie mogli go wypróbować i powiedzieć twórcom, czego brakuje.

Jeden z programistów biorących udział przy projekcie tworząc jedno z uaktualnień, dołączył do niego opracowana przez siebie opcję "SHOW THE TRUTH", pozwalającą na uświadomienie wirtualnego społeczeństwa, że jest nadzorowane przez kogoś "z góry". Poproszono o wypróbowanie tejże opcji wszystkich posiadaczy wersji testowej w tym samym czasie. Jackob R. oraz Samanta O. zdecydowali się nagrywać test próbę opcji niezależną kamerą.

      • NAGRANIE Z KAMERY

widać jedynie ekran monitora - To co, próbujemy?
- Jasne, ciekawe jak zareagują *śmiech*
pojawia się okienko dialogowe
ARE YOU SURE?
Yes/Yes
westchnięcie i śmiech
ekran ciemnieje, po chwili pojawia się na nim kilkanaście niewielkich okienek dialogowych, wydaje się, że żarówka w pokoju zaczyna migotać
LEAVE US ALONE
FUCK YOU GODS
WE HATE YOU
po chwili seriami wyświetlane są zdjęcia charakteryzujące strony szokujące
- CO TO KURWA JEST?
*śmiech*
- My byśmy na pewno tak nie zareagowali *kaszel*
z głośnika dobywa się coś na rodzaj płaczu, światło w pokoju znów mryga
- ???
ekran ciemnieje i po chwili eksploduje, odłamek szkła uszkadza kamerę, słychać krzyk dziewczyny

      • KONIEC NAGRANIA

Policja odnalazła zwłoki Jackob'a i Samanty częściowo spalone w wyniku porażenia prądem z twarzami pokaleczonymi od odłamków szkła. Cały system elektryczny w budynku uległa awarii. W podobnym stanie odnaleziono 95 innych osób, które uaktywniły opcję "SHOW THE THRUTH". Trzech testerów, którzy nie ściągnęli uaktualnienia, chciało pozostać anonimowymi. Adresy studentów, którzy stworzyli program prowadziły do miejskich parków, opuszczonej fabryki oraz do zamkniętego wesołego miasteczka. Śledztwo w sprawie tajemniczych wydarzeń szybko zostało wstrzymane, a o pozostałej przy życiu trójce testerów słuch szybko zaginął.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki