Fandom

Creepypasta Wiki

Strażnik Czasu

2161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

W każdym mieście, w każdym kraju, jest jakiś zakład psychiatryczny, bądź dom opieki społecznej, do którego możesz się udać. Gdy dojdziesz do recepcji, zapytaj o kogoś, kto nazywa siebie "Strażnikiem Czasu". Pracownik będzie się zachowywał, jakby nie miał pojęcia, o czym mówisz, potraktuje to jako żart, a następnie zagrozi, że wezwie ochronę. Bądź wytrwały i czekaj aż spyta, czy potrzebny ci lekarz.

Jeśli odpowiesz, że nie, zostaniesz natychmiast zabity. Wielu, którzy widzieli się ze Strażnikami, wybrało tę opcję, gdyż jest to nieopisana łaska w porównaniu z tym, z czym przyjdzie stawić ci czoła. Nie ma innego wyjścia.

Jeśli przytakniesz, zostaniesz skąpany w niebieskim świetle. Musisz stanąć w bezruchu lub zostaniesz wyrzucony z czasu, jednocześnie zamarznięty w jednej chwili i świadomy wiecznego płonięcia chaosu, na zawsze przeżywając chwilę swojego popadnięcia w szaleństwo.

Stój w bezruchu, nim usłyszysz dźwięk, zwiewną mieszaninę muzykalności i metaliczności. Zacznie powoli narastać, dźwięk i światło sączące się do twojego umysłu i porywające cię ze sobą. Jeśli twoja poczytalność przetrwa nienaruszona, będziesz tęsknił za tym dźwiękiem do końca życia.

Kiedy oba zbledną i zanikną, znajdziesz się w ogromnym, metalowym pokoju. Pośrodku będzie stał mężczyzna o nieustannie zmieniającym się wyglądzie i ubraniu. Będzie nieustannie mówił, opowiadał historie o całym czasie i przestrzeni wszechświata. Nie przestanie mówić, o ile nie zostanie spytany "Kiedy się połączą?"

Spojrzy na ciebie i wyciągnie rękę, nieustannie zmieniając wygląd. Poczujesz nieubłaganą chęć złapania go za nią, choć z drugiej strony twój umysł będzie obawiał się tego, co może nastąpić. Jeśli tak uczynisz, doświadczysz każdej z jego historii, jak gdybyś sam ją przeżył i poprzez milenia, które miną, nim cię puści popadniesz w obłęd.

Po dwunastu zmianach wyglądu, jego trzynasta postać odpowie na twoje pytanie, a w twojej dłoni pojawi się mały klucz.

Klucz to przedmiot 26 z 538. Módl się, byś nigdy nie znalazł tego, co otwiera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki