FANDOM

Pewnego dnia, gdy chodziłem po dworze ze znajomymi, znaleźliśmy telefon. Ale nie taki typowy "znaleźny" telefon. Telefon był w nienaruszonym stanie! Model nie był nam znany. Znalazł go mój kolega Maciek, i postanowił spróbować uruchomić.

"Przecież wygląda nieźle!" - Powiedział, i nacisnął guzik uruchamiania telefonu.

Telefon zaczął się włączać, i wydawać jakieś piski. Ale Maciek zwyczajnie go wyciszył, o dziwo podziałało.

Zaczęliśmy się bawić telefonem, wiadomo, jakieś głupie telefony na numery alarmowe, przecież to i tak nie nasz telefon, więc nas nie "znajdą" jak to się niektórzy przejmowali.

Maciek dał mi telefon, żebym teraz ja się trochę pobawił, i wtedy wpadłem na genialny pomysł, żeby sprawdzić listę kontaktów, historię połączeń, i SMS'ów! Wszyscy pomyśleli że to dobry pomysł, no to pierwsze, SMS'y.

"Kasia ;*" było napisane na wyświetlaczu, najwyraźniej telefon należał do faceta.

"Hej kochanie, o której będziesz w domu?

Prowadzę, nie teraz Kaśka.

No pisz, zrobiłam kolację ;)

To niebezsfhsg

Kochanie? Co jest?!"

Tyle było w SMS'ach, pora na historię połączeń.

"Nieodebrane połączenie od Kasia ;*

Nieodebrane połączenie od Kasia ;*

Nieodebrane połączenie od Kasia ;*

Nieodebrane połączenie od Kasia ;*

Rozmowa z Kasia ;*

Rozmowa z Marek

Rozmowa z Mama"

Dalej były jakieś rozmowy. Przestraszyliśmy się, bo telefon leżał obok jakiejś drogi, a właśnie na tej drodze zginął jakiś mężczyzna, pomyśleliśmy że to pewnie on. Ale czemu policja nie zabrała tego telefonu?! Postanowiliśmy to sprawdzić, poszliśmy całą grupą na posterunek policji.

- Witam.

- Dobry. W jakiej sprawie?

- Znaleźliśmy taki telefon, chyba coś w sprawię wypadku na drodze dwie ulice dalej.

- Am, tej...

- Coś nie tak?

- Na tej drodze znaleziono samochód, w nim pełno krwi, ale żadnego ciała.

- Niech lepiej pan to weźmie, my już pójdziemy, do widzenia.

- Do widzenia, dziękuję.

Na tym zakończyły się nasze przeżycia z owym telefonem, ale mnie nadal zżerała ciekawość... Ale odpuściłem sobie, pomyślałem że poszukam czegoś, gdy dowiem się czegoś od policji. Narazie czekajcie na więcej. Pozdrawiam, Dawid.

BloodBoy (dyskusja) 20:49, lis 30, 2013 (UTC)BloodBoy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki