FANDOM

Pośród wielu legend miejskich dotyczących duchów, Teke-Teke jest bohaterką jednej z najstraszniejszych i najbardziej działających na masową wyobraźnię. Jest to młoda kobieta, która została wepchnięta pod pędzące metro lub według innych podań sama wpadła pod tory. Pędzący pociąg przeciął ją na pół, co było początkiem poszukiwań jej zemsty. Kobieta zamiast umrzeć, przemieniła się we mściwego ducha.

1591

"Teke-Teke" Gif

Mimo, że na skutek wypadku została pozbawiona nóg, porusza się niezwykle szybko, używając dłoni i łokci. Podczas groteskowego chodu jej tułów trze o ziemię - stąd charakterystyczny odgłos "teke teke teke teke", od którego wzięło się jej imię. Niewinnych ludzi, którzy stają się jej ofiarami przecin
Tumblr miqklnAu131r7w10go2 500

"Teke-Teke"

a na pół, do czego używa kosy lub piły. Pojawia się zazwyczaj w pobliżu stacji metra, zdarza się jednak, że nawiedza też łazienki. Wtedy pyta swe ofiary "Gdzie są moje nogi?". Należy odpowiedzieć szybko "Są na stacji metra Meishin". Następnie Teke-Teke zadaje następne pytanie: "Od kogo o tym wiesz?". Jedyną poprawną odpowiedzią jest: "Słyszałem o tym od Reiko Mashimy (imię Teke-Teke sprzed wypadku)".  

Historia o Reiko Mashimie zyskała popularność w latach siedemdziesiątych. Wśród młodzieży krążył wtedy tak zwany "łańcuszek", opowiadający przerażającą historię i zawierający instrukcję jak uniknąć spotkania z duchem, najczęściej poprzez przekazanie łańcuszka dalej kilku osobom w ciągu kolejnych trzech dni. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki