FANDOM

To nie jest kolejna pasta typu "Nie paczaj się za siebie, bo cię okno zje!" tylko najprawdziwsze mordy.

Artyom Alexandrovich Anoufriev i Nikita Vakhtangovich Lytkin to dwaj seryjni zabójcy z Irkucka. Swoje dzieła nagrywali i dzięki temu znalazły się dowody, aby ich ukarać.

Tutaj chcę wam opowiedzieć konkretnie o filmach. Link możecie znaleźć wpisując w google i wchodząc na stronę LiveLeak. I tutaj wszystko się zaczyna.

Film pokazuje grupę z Irkucka, która rozbiła obóz w lesie. Kamerzysta podszedł do jakiejś osoby. Była to starsza kobieta. Nie znam rosyjskiego, ale po krzyku sądzę, że to jedna z ofiar.

Rzeź zaczęła się już od pierwszej minuty. Jedna z osób przyniosła kij baseballowy i zaczęła brutalnie bić kobietę po głowie. Mimo płaczu i próśb, maniacy kontynuowali swoje dzieło. Była cała zakrwawiona i resztką sił próbowała uciec, lecz na darmo. Wciąż ją atakowali i okładali po głowie tak mocno, że twarz była cała w guzach, ranach i krwi. Później maniak oparł na niej nogę i przybliżył kamerę na ranę. Wtedy zaczęli ją mocno kopać. Kobieta zemdlała.

Później na nagraniu widzimy jakiegoś martwego człowieka i staruszka, który jest nieprzytomny. Porywacze zaczęli się śmiać i atakować go. To nie wyglądało jak niskobudżetowe kino. Oni go zabili.

Drugi film pokazywał kobietę z wcześniejszego nagrania. Nie żyła. Kamerzysta wyciągnął nóż i odkroił jej ucho, a także język i dłoń z nadgarstkiem. Zauważyłem, że kobieta nie ma oczu.

Oficjalnie Akademgordok Maniacs zostali uznani za dwóch najbardziej niebezpiecznych kryminalistów w Rosji.

Jeśli wciąż jesteś niedowiarkiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki