FANDOM

Kiedy miałem około 6 lub 7 lat, mój ojciec i ja udaliśmy się na zakupy do centrum handlowego. Jednakże, w pewnym momencie przewróciłem się i rozdzieliły nas tłumy (to był weekend, chyba sobota i chmara ludzi). Uznałem, że wyjdę na parking i poczekam na niego obok samochodu. Kiedy byłem na zewnątrz, nagle poczułem nieuzasadniony lęk. Dodatkowo wzmacniał go fakt, że na tej części parkingu nie było samochodów.

Spojrzałem przed siebie i zobaczyłem postać ubraną w czarny kaptur. Jak tylko go zauważyłem, miałem wrażenie, że on też mnie zobaczył. Przekręcił głowę, żeby spojrzeć na mnie. Gapił się tak kilka sekund, zanim zaczął dziwnie chichotać. Po chwili, śmiejąc się, ruszył w moją stronę.

Jego ruchy były raczej dziwne. Jego nogi jakby ślizgały się po podłożu, a górna część ciała drgała. Cały czas się śmiał. Gdy podszedł bliżej, zauważyłem, że skóra jego twarzy jest kredowo-biała, a z oczu cieknie mu krew. Wyglądał jakby nią płakał.

Byłem sparaliżowany strachem, i dosłownie nie mogłem się ruszyć. Chciałem zamknąć oczy, ale to było również niemożliwe. Wszystko, co mogłem zrobić, to patrzeć jak podchodzi bliżej i bliżej.

Był już bardzo blisko, dystans między nami wynosił może około 7 metrów, kiedy dosłownie znikąd pojawił się mój ojciec i po prostu rzucił się na tego człowieka. Mój tata zaczął okładać go niemiłosiernie po całym ciele. Trwało to chwilę, a kiedy skończył, ów człowiek zaczął uciekać.

Po chwili zniknął w ciemnościach. Mój ojciec natychmiast chwycił mnie, podbiegł do samochodu i pojechaliśmy do domu. 

Nie mówił o tym incydencie przez 13 lat, aż do dzisiaj.

Zapytałem go, czy pamięta te zakupy w centrum handlowym, gdy byłem dzieckiem, kiedy "bił się z tym dziwnym facetem."

Wydawał się zaskoczony, jakby zdziwił go sam fakt tego, że pamiętam. Na początku ignorował moje zaczepki na ten temat, ale w końcu podniósł się z krzesła i krzyknął:

"Zamknij się. To wróci, gdy będziesz mieć dzieci, więc po prostu bądź gotowy." 

Nie dając mi zapytać o nic więcej, po prostu wyszedł.

Na tę chwilę wiem jedynie, że TO interesuje się dziećmi i przeskakuje na każde następne pokolenie.

Nie bardzo wiem, co o tym myśleć, ale spróbuję jeszcze porozmawiać o tym z ojcem. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki