FANDOM

Pewne tajne stowarzyszenie spotyka się raz na trzy lata w małej restauracji w Zachodniej Wirginii. Aby do niego dołączyć, musisz przyjść do restauracji "American Grill", która znajduje się w miejscowości Cricket. Bardzo ważna jest też data i godzina — musisz stawić się tam dokładnie o godzinie 21.30, dwudziestego pierwszego września. Ubierz się w ciężki płaszcz i zielony krawat — to strój obowiązkowy!

Zamów jajka na bekonie i filiżankę kawy. Kelner odpowie Ci, że śniadaniowe menu jest niedostępne. Odpowiedz mu na to, że w takim razie sama kawa wystarczy. Gdy wszystko się uda, będziesz miał możliwość zostania w restauracji po zamknięciu. Uczestnicy spotkania to największe umysły i filozofowie naszych czasów, których jedynym tematem jest nieśmiertelność. Stowarzyszenie to nazywa się "The Socratic Method".

Wznoszą swoje kubki w formie toastu zawsze na początku i na końcu spotkania, wykrzykując "Śmierć Sokratesowi!". Podobno do pierwszego kubka dodaje się trochę piołunu, zaś do ostatniego dodane zostaje antidotum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki