Fandom

Creepypasta Wiki

Tissue.avi

2160stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze20 Udostępnij

Kilka lat temu, zespół rock&rollowy Titanium Tissue miał nagrać pierwszą w swojej karierze płytę.

Gdy dzień ten nadszedł, stawili się w studiu z całym sprzętem.

Od razu zauważyli, że od inżyniera dźwięku płynęła dziwna, wręcz zła energia, nie taka ciemność do jakiej przywykli z uwagi na charakter zespołu. Było to zimne, bezlitosne zło.

Jego oczy nie były oczami człowieka, nie posiadał on tęczówek, były całe czarne i nie odbijały światła, mimo wielu ustawionych w pomieszczeniu świateł.

Mimo tego, zdawał się zachowywać normalnie.

Po rozstawieniu sprzętu wchodzili po kolei do komory dźwiękoszczelnej i każdy nagrywał swoje partie pod czujnym okiem dźwiękowca.

Tego dnia udało im się nagrać cztery utwory.

Po skończonej pracy opuścili studio, do którego mieli wrócić następnego dnia, by dokończyć materiał, zostawiając dźwiękowca, który to miał dokonać obróbki nagrań.

Następnego dnia, gdy pojawili się przed budynkiem studia, zastali na miejscu radiowozy i policjantów kręcących się w okolicy.

Nie wiedząc co się dzieje, próbowali dostać się do środka.

Niestety, na drodze stanął im komisarz Garrison, który oświadczył, że widziano ich w miejscu zbrodni jako ostatnich.

Muzycy zostali zatrzymani.

Technicy, którzy przybyli na miejsce zdarzenia, zastali potworny widok.

Inżynier leżał martwy na konsolecie.

Na korpusie widniały tysiące malutkich dziurek, wielkości szpilki.

Szczególne ich nagromadzenie, dało się zauważyć w miejscu serca.

Żebra były wygięte do wewnątrz. Czaszka była spłaszczona i jakby rozciągnięta na boki.

Prawa ręka dźwiękowca spoczywała na klawiaturze komputera, na którego ekranie widniał komunikat o treści "Czy na pewno chcesz usunąć plik?".

W pewnym momencie dłoń ofiary drgnęła, wciskając klawisz ESC anulując usunięcie pliku.

Pozostał tylko otwarty folder z jednym plikiem o nazwie Tissue.avi. 

Nie da się nawiązać kontaktu ze śledczymi analizującymi ten film. Wiadomo tylko, że po ujrzeniu filmu natychmiastowo zwalniali się z pracy i wszelki słuch o nich zaginął.

OGLĄDASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ

http://youtu.be/LLfaQAW3g0c

Więcej z Fandomu

Losowa wiki