FANDOM

Nagranie nr 1: Edytuj

Moja młodsza siostra Marcy jest ostatnio cieniem człowieka. Nie je, nie śpi, nawet nie reaguje na swoje imię. Mruczy tylko w kółko: "trzeci... nie... świat... nic nie jest prawdą...”. Kaleczy sobie ramiona paznokciami, a gdy próbuję ją zatrzymać, syczy na mnie i warczy. Sprawia wrażenie, jakby nie była już człowiekiem. Mój chłopak Mark mówi, że należy ją umieścić w szpitalu psychiatrycznym, ale nie mogę tego zrobić. Na miłość boską, ona jest moją siostrą! J... ja zamierzam wybadać przyczynę tego zachowania. Zdecydowałam się to nagrać, na wszelki wypadek, gdyby coś mi się stało. Życzcie mi sz... Nagranie zostało przerwane.

Nagranie nr 2: Edytuj

Uległam prośbom Marka o umieszczeniu jej w zakładzie. Od tamtego czasu zaczęły mnie dręczyć bóle głowy i koszmary senne. Mark mówi, że sumienie mnie dręczy, bo nie pożegnałam się ze swoją siostrą. Kiedy przekopywałam się przez jej rzeczy, znalazłam dziennik. Na początku pomyślałam sobie: "Kto w dzisiejszych czasach prowadzi dziennik?”, ale wtedy stwierdziłam, że jeśli chcę pomóc swej siostrze, nie mogę ominąć niczego. Przekartkowałam go i zobaczyłam jakieś daty oraz zapisy na temat czegoś, co nazywało się "Seeing Blind”. Na ostatniej stronie znalazłam coś, co wzruszyło mnie do łez. Było tam napisane: "Hej Jessie, jeśli udało ci się odnaleźć ten pamiętnik, nie powiodło mi się. Jedyną szansą na to, by mnie ocalić, jest zrobienie wszystkiego co ja zrobiłam DOKŁADNIE TAK, jak to zrobiłam. Albo po prostu pozwól mi cierpieć. Twój wybór.” Płakałam aż nie dostałam napadu torsji. Byłam smutna, zła, sfrustrowana, przerażona, czułam mnóstwo emocji, których nie powinnam czuć. Ona wiedziała, w co się pakuje. ONA DO CHOLERY WIEDZIAŁA! J... ja nie mogę tak tego zostawić. Zamierzam zrobić to, co mówi dziennik. Nawet jeżeli na końcu czeka na mnie śmierć.

Nagranie nr 3: Edytuj

Minęły prawie dwa miesiące od ostatniego nagrania. Nie znalazłam żadnych informacji, dlaczego to robiła, ale jestem już za daleko, żeby się wycofać. Pierwsze wpisy zawierały kilka praktyk sztuki medytacji i tego typu rzeczy. Wyjaśniały także, o co chodzi z tym całym "Seeing Blind”. Był to pewien rodzaj "aktywacji” u człowieka Trzeciego Oka. Osobiście nie wierzę w te bzdury, ale jeśli ma to pomóc ocalić Marcy, uwierzę we wszystko. Ćwiczyłam medytację bez względu na to, czy znalazłam wolny czas, czy nie. Po kilku pierwszych tygodniach wyznaczone zostały limity czasu i daty, w których miałam wykonać poszczególne rzeczy. Jestem lekko zaniepokojona. A co jeśli sprowadzam się na tą samą ścieżkę, na której utknęła Marcy? Pewnie tak, ale przynajmniej migreny ustały. Czuję się teraz taka lekka. Mark powtarza mi, bym przestała. Za każdym razem odpowiadam mu, że to dla dobra Marcy. Okej, teraz czas na medytację.

Nagranie nr 4: Edytuj

Hmm, prawie bym zapomniała o nagrywarce. Cóż, od mojego ostatniego nagrania minęło 5 miesięcy. Moje życie się pogorszyło... Mark zerwał ze mną, straciłam pracę, z Marcy jest coraz gorzej, a wpisy stają się coraz dziwniejsze. Zaczęło się od śpiewania podczas medytacji, niejedzenia pewnych potraw i innych łatwych rzeczy. Tylko, że te łatwe rzeczy przekształciły się w obdzieranie ze skóry i poświęcanie małych zwierząt. Potem zwierzęta stały się większe. Zostały jeleniami, na przykład. Dobrze, że tato nauczył mnie polować, zanim nas opuścił. Słyszę też głosy i dźwięki, których pochodzenia nie potrafię zidentyfikować. Miewam także świadome sny. Sny, wypełnione potworami. Żegnajcie.

Nagranie nr 5: Edytuj

To będzie moje ostatnie nag *niedosłyszane*. Najnowszy wpis mówi, abym wyrzeźbiła sobie oko pośrodku czoła, a następnie wyłupiła oczy. *duża część nagrania jest zamazana* Heh, wygląda na to, że Mark miał rację, a ja po prostu rzuciłam się na samo dno piekła. Potwory z moich koszmarów stały się rzeczywistością. Wyłupienie oczu będzie chyba dobrym rozwiązaniem. Nic innego nie *słychać szumy*. O MÓJ BOŻE, CO TO JEST?! TO JEST OBRZYDLIWE! TE POTWORY JEDZĄ LUDZI! CZY ONI TEGO NIE WIDZĄ? O MÓJ BOŻE, CO TO JEST?! *resztę nagrania wypełnia krzyk*

Nagranie Marka: Edytuj

Tu Mark. Wygląda na to, że Jessie nie udało się dokończyć tego, co zaczęła Marcy. Boże, ona była naprawdę bezużyteczna. Jedyną dobrą rzeczą jaką zrobiła było sprowokowanie Marcy do użycia Trzeciego Oka. Jednakże udało jej się zakrzyczeć na śmierć w szpitalu. Nawet jej śmierć była żałosna. Z drugiej strony Christine była naprawdę godną ofiarą. Udało jej się uniknąć schwytania przez kilka dni. Ale te ostatnie ofiary nie spełniły moich oczekiwań. Chyba najwyższy czas znaleźć następną osobę...

- - -

Przetłumaczone z creepypasta.wikia.comEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki