FANDOM

Stara legenda głosi, że istnieje uliczka, w której giną ludzie... Ponoć, gdy wejdziesz do niej o północy, to stare, pokryte mchem ściany zacisną się tak, że ledwo będziesz mógł oddychać. Wtedy przyjdzie czarny człowiek, ubrany w ciemny garnitur, z wyróżniającym się, białym krawatem. Wokół zrobi się cicho, a ludzie znikną. Ściany puszczą Cię i wrócą do normalnego stanu, człowiek w garniturze podejdzie do ciebie i złapie za gardło... Swymi zimnymi, kościanymi dłońmi przydusi Cię do ściany, która zatopi Twoje ręce w cemencie, po czym połamie je z ogromną siłą... Po chwili, mdlejąc ze strachu i bólu, w ciemności dostrzeżesz światło. Ale im bliżej niego będziesz, tym głośniejsze staną się szepty, mówiące: "Nie idź tam!". Gdy ich posłuchasz zostaniesz uwięziony w ciemności na zawsze. Jednak gdy dojdziesz do źródła światła, ukaże Ci się ten sam człowiek, który przydusił Cię do ściany. Pojawisz się z powrotem w uliczce i będziesz widział, jak człowiek-dusiciel odrywa pojedynczo części Twego ciała. Niedługo Twoje oczy zapalą się i zamienią w czarny pył, wtedy zginiesz i nigdy już nie powrócisz do świata żywych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki