FANDOM

Od dawna ją obserwowałem. Była ona niezwykła, miała w sobie coś, co sprawiło, ze nie mogłem wybić sobie jej z głowy. Jej oczy, jej włosy, jej policzki, jej usta, wszystko! Dosłownie wszystko w niej wprawiało mnie w zachwyt. Nie wyróżniała się z tłumu, miała przeciętną urodę... Ale dla mnie była ona najpiękniejsza istotą na całej kuli ziemskiej! Nie! W całej galaktyce!

Pragnąłem z nią rozmawiać, dotykać ją, patrzeć jej prosto w oczy... Ale ona mnie nie zauważała, dlatego obserwowałem ją z cienia. Ale z dnia na dzień moje pragnienie bycia z nią robiło się coraz większe, napędzane dodatkowo zazdrością powstałą z powodu, iż ona miała wielu znajomych. Inni mogli być blisko niej, a ja nie?! Gdzie tu sprawiedliwość?! Ja, który najbardziej jej pragnę...

Ale w końcu udało się, w końcu mogę patrzeć na nią z bliska. Mogę spokojnie ją dotknąć, przytulić, pocałować.

Gdyby miesiąc temu zapytano mnie, co w niej najbardziej kocham, nie umiałbym odpowiedzieć, ale teraz wiem, że najpiękniejsze w niej są jej łzy. Krystaliczne, sprawiające, że jej oczy błyszczą bardziej... I najwspanialsze jest to, że widzę je u niej prawie codziennie! Zawsze, gdy tylko ona mnie ujrzy, po jej policzkach płyną kolejne kropelki. Gdy tylko otworzę szafę, by po całym męczącym dniu spojrzeć na nią.

Pewnie jest jej niewygodnie z tymi linami, kneblem i ciasnotą pomieszczenia... Ale tylko dzięki temu w końcu ją mam, nie musząc się z nikim dzielić. W końcu była moja i tylko moja, a ja czułem się szczęśliwy.

Autor: Kubiana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki