FANDOM

Witam.

Ostatnio byłem w kiosku, w którym znalazłem gazetę, o której nigdy nie słyszałem. Miała nazwę Game Press'' Na okładce był napis:

Najlepsza gazetka wszystkich graczya na dole: Prawdziwy rarytas, aplikacja Weather"

Z boku małymi literkami był opis gry:

Niesamowite, zmieniaj pogodę na świecie jednym kliknięciem!

Już teraz możesz pocałować się ze swoją dziewczyną w deszczu albo opalać się na piaszczystej plaży.

Możesz ulepić bałwana w lato i chodzić w krótkich spodenkach w zimę oraz jesień.

To wszystko w jednej aplikacji!

Na co czekasz? Kup i zainstaluj już teraz!'' 

Było tylko jedno opakowanie gazetki, kosztowała 8 złotych. Nie było to drogo, więc bez namysłu kupiłem ją. Na drugiej stronie gazety był spis treści:

Top 10 najlepszych gier 2013 roku — Strona 3

Poradnik dla młodych game makerów — 'Strona 5' Proste gry zabawiające tysiące graczy w Polsce — Strona 8

Symulatory — po co to komu? — Strona 10

Ankieta — Strona 12

Zapowiedzi — Strona 14"

Tak naprawdę najbardziej zainteresowała mnie gra. Odpiąłem ją z ostatniej strony i wsunąłem do komputera. Pokazało się wtedy mini menu

— Start

— Wyjście

A na tle chmura. Kliknąłem start i zaczęła się instalacja (oczywiście cały czas mogłem ją anulować). Aplikację zainstalowałem na dysku E. Włączyłem skrót, który pojawił się na pulpicie. Otworzyło mi się menu z 2 opcjami z tą samą chmurą w tle.

 Zabawa z Pogodą

 Wyjście

Było już ciemno, więc grałem w tę grę przy zapalonym świetle. Wybrałem opcję zabawa z  pogodą.

Otworzyło się kolejne menu wraz z ikonkami:

ikonka czarnej chmury z podpisem deszcz /włącz/

ikonka słońca z podpisem słonecznie /włącz/

ikonka płatka śniegu z podpisem śnieg /włącz/

ikonka zwykłej białej chmury z podpisem pochmurno /włączono/

ikonka trzech białych wijących się kresek z podpisem wiatr /włącz/

Zamyśliłem się na chwilę, po czym wybrałem deszcz i kliknąłem włącz. Gra była w 3D i nie widziałem mojej postaci.

Byłem na jakiejś równinie i nie było widać nic oprócz księżyca na niebie, czarnych chmur i deszczu padającego z nich.

Pochodziłem trochę nie widząc niczego i trochę się zawiodłem, do kiedy piorun nie rozświetlił wszystkiego na pół sekundy.

Efekty dźwiękowe i grafika tego pioruna była naprawdę dobra, dźwięki deszczu też były nie najgorsze. Rozejrzałem się i pochodziłem jeszcze około 2 minuty, po czym kliknąłem escape chcąc wyłączyć grę. Zobaczyłem kolejne mini menu z 3 opcjam

 Powróć do gry

 Wyjdź z gry i zapisz zmiany

— Wyjdź z gry i nie zapisuj zmian 

Wybrałem opcję wyjdź z gry i zapisz zmiany, po czym gra się wyłączyła. Położyłem się spać, lecz ciągle słyszałem dźwięk padającego deszczu.

W końcu wstałem z łóżka i odsłoniłem żaluzje chcąc wyjrzeć za okno. Zobaczyłem, że na dworze padał deszcz.

— No nic. — powiedziałem sam do siebie.

Uznałem to za zbieg okoliczności i położyłem się spać.

Po 2 minutach usnąłem.

Rano, gdy wstałem zauważyłem, że dalej na niebie są czarne chmury, ale już nie padało.

— No no, nieźle się wczoraj rozpadało. — znowu powiedziałem sam do siebie.

Włączyłem komputer i gdy spojrzałem na pulpit przypomniała mi się ta gra. Uruchomiłem ją ponownie. Tym razem były włączone 2 opcje pochmurno i deszcz.

Przy deszczu kliknąłem na opcję włączono i ponownie ta opcja zmieniła się w opcję włącz. Tym razem włączyłem opcję słonecznie. Znowu pojawiłem się w grze 3D, i dalej nie widziałem mojej postaci.

Tym razem widziałem dużo więcej niż poprzednio. Był dzień i świeciło słońce. Zauważyłem pewien szczegół: na ziemi był cień mojej postaci. Nie było w nim nic niezwykłego, wyglądał jak wszystkie cienie w normalnym życiu, ale był to wielki plus za dopracowanie.  

Znowu rozejrzałem się i poszedłem trochę. Po około 2 minutach znalazłem mały krzew. Nic on nie robił, ale przynajmniej wiem, że jest tu coś oprócz samej równiny.

Rozejrzałem się w prawdziwym życiu i spostrzegłem, że na dworze świeci słońce. Znowu wziąłem to za zbieg okoliczności, ponieważ przecież po deszczu i czarnych chmurach musi się rozjaśnić. Pochodziłem jakieś kolejne 2 minuty i nic nie znalazłem, więc się trochę znudziłem i wyłączyłem aplikację tak jak wtedy zapisując zmiany.

Korzystając z ładnej pogody wyszedłem z domu i z kolegami przesiedziałem na dworze cały dzień.

Następnego dnia wyjrzałem za okno, aby sprawdzić pogodę, nadal świeciło słońce. Przypomniałem sobie o tej grze i ją uruchomiłem. Tym razem włączona była tylko opcja słonecznie. 

Włączyłem opcję śniegu i w końcu coś się działo. Byłem w tym samym miejscu co wcześniej, ale na ziemi leżał śnieg oraz białe płatki spadały z nieba.

Zauważyłem, że moja postać może brać do ręki śnieg. Na początku ciężko było opanować lepienie z tego śniegu, ale nie było tak źle. Ulepiłem śnieżkę, a potem chciałem ulepić bałwana. Zabrałem się za robienie, gdy nagle wyjrzałem za okno.

Padał śnieg... 

Przestraszyłem się. Wyłączyłem grę ponownie zapisując zmiany i w starcie próbowałem znaleźć uninstall.

Znalazłem. 

Włączyłem i moim oczom ukazał się jakiś komunikat. Nie czytałem tego. Kliknąłem szybko odinstaluj. Zaczęło się ładować.

0%

5%

15%

25%

i tak dalej.

doszło do 90%, gdy nagle usłyszałem błyskawicę. 

Wyjrzałem za okno i zauważyłem, że było ciemno, mimo iż był dzień. Słyszałem krzyki. Puls mi podskoczył, wyszedłem z domu. Nie było widać zupełnie nic. Nie było ani księżyca, ani słońca. Deszcz padał strumieniami. Dalej wszyscy krzyczeli. Usłyszałem chyba jakiś wybuch. Wbiegłem do domu, chciałem ponownie zainstalować aplikację. 

Komputer był wyłączony. Niestety nie było prądu. Na szczęście miałem laptopa. Włączyłem go i się zalogowałem. Wszędzie było słychać coraz więcej krzyków.

W trakcie włączania usłyszałem kolejne 2 wybuchy. Puls mi podskoczył jak nigdy. Zainstalowałem aplikację i wybrałem pochmurno.

Nagle wyszło słońce i było wszystko widać. Gdy się rozejrzałem zobaczyłem wielkie dziury w ziemi. Spalone doszczętnie drzewa. Wszyscy byli zdziwieni. Jeden dom w okolicy się palił. Wkrótce przyjechała straż pożarna. Odetchnąłem z ulgą.

Wciąż jednak nie wiem niczego... 

— Kto mógł stworzyć taką grę? 

— Dlaczego zanim zainstalowałem aplikację pogoda była normalna?

I najważniejsze:

— Co się stanie jak mnie zabraknie?

...

— Co się stanie jak nie będę w stanie?

...

Ta gra chodzi bez płyty

...

Nie myślałeś chyba, że opowiadam ci to wszystko bez powodu?

...

Wiem, że pomyślałeś, że ta historia jest nieprawdziwa.

...

Nie wiem czy jesteś w stanie...

...

Zobaczymy

...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki