FANDOM

19 stycznia 2003 roku. Indyjscy urzędnicy odważyli się wejść głębiej w dziewicze tereny dżungli, chcąc zbadać kilka zaginięć wynikających z raportów pobliskiego miasta. To, co znaleźli, było "Wieżą Ciszy" lub Dakhama (w przetłumaczeniu z indyjskiego, miejsce dla zmarłych, wielka długa wieża). Zoroastrianie (jedna z najstarszych religii indyjskich) wykorzystywali te miejsca do pozbycia się ciał na "wolnym powietrzu", zrzucając nieboszczyków z wieży. Podczas, gdy miejsca takie jak te nie są rzadkie, w pewnych częściach Indii znajduje się kilka szczególnych cech aluzji przy czymś bardziej niezwykłym...

Żadne ze zwłok przedstawionych na zdjęciu nie zostały zidentyfikowane. Mieszańcy wsi znajdujących się obok, początkowo byli zaskoczeni wiadomością śmierci oraz nie potrafili zidentyfikować tamtejszych ciał. A co ciekawe, zwłoki nie pasują do opisu ludzi, którzy wcześniej zaginęli.

Nie było żadnych zwierząt wokół, oprócz robaków i kilku padniętych much. Zorosastrianie rozpruwali organy zmarłego i zostawiali zwierzętom, które żywiły się padliną. Urzędnicy znaleźli w trupach stosunkowo nietknięte przez jakiekolwiek zwierzę ciała. Nie ma oficjalnej wiadomości dotyczącej ilości ciał znalezionych na wieży. Tak naprawdę, mało osób widziało to miejsce, dlatego jest tylko jedno zdjęcie, które pokazuje wieżę i ciała. Urzędnicy zaczęli unikać od tamtej pory tego miejsca, ponieważ jak mówią — czuli niepokój patrząc się na wieżę, jakby coś w niej tkwiło.

Głęboki dół ze zdjęcia został napełniony na kilka stóp krwią — zdecydowanie więcej krwi niż zmarli mogli w sobie łącznie mieć. Smród był tak nieznośny, że wielu urzędników zaczęło wymiotować, a na dodatek przyprawiało ich o mdłości już przed wejściem na Dakhama.

Wyprawa miała się już kończyć, gdy mieszkaniec małej wsi kopnął przypadkowo kość do dołu, przebijając koagulowaną powierzchnię basenu krwi. Ogromny wybuch gazu z rozkładającej się posoki wybuchnął z dołu, ochlapując wszystkich w pobliżu razem z fotografem.

Ci złapani w eksplozji, natychmiast zostali wysłani do szpitala, gdzie okazało się, że byli zarażeni jakąś infekcją.

Zaczęli majaczyć, mieli gorączkę. Wykrzykiwali coś o "zostaniu splamionym krwią Ahriman" (wcielenie zła w zoroastryzmie) pomimo tego nigdy nie przyznali się do wyznawania tejże religii.

Tak naprawdę, wielu z nich nie miało pojęcia czym jest Dakhama i gdzie się znajdowała. Ludzie zaczęli majaczyć i zachowywali się jak opętani, majaczyli słowa od tyłu, aż nagle zaczęli atakować personel szpitalny do czasu, gdy nie został podany im środek uspokajający. Gorączka ostatecznie zabiła wszystkich.

Wieża ciszy.png

Gdy urzędnicy wrócili biegiem z informacjami dotyczącymi materiałów szkodliwych następnego dnia, miejsce było puste. Wszystkie ciała zostały usunięte i, zadziwiająco, kałuża krwi oraz dół zostały oczyszczone. Jedynym dowodem całej historii jest to zdjęcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki