FANDOM

Kiedyś w drodze z wakacji ja i moja pięcioletnia córka utknęłyśmy w korku, wynikłym z kolizji drogowej przed nami. Zapytała mnie dlaczego się zatrzymałyśmy, a ja odpowiedziałam, że zdarzył się wypadek samochodowy. W odpowiedzi spytała: "Pamiętasz kiedy to stało się mi?”. Byłam zszokowana… Nigdy nie uczestniczyła w wypadku drogowym. Zaśmiałam się, myśląc, że po prostu sobie żartuje albo coś i zapytałam o czym ona mówi.

"Nie pamiętasz? Jechaliśmy do sklepu i wtedy w coś uderzyliśmy. Kawałek szkła mnie zranił, to bardzo bolało. Na początku bardzo się bałam, myślałam że umieram, ale tatuś powtarzał, że wszystko będzie w porządku. Wiedziałam, że nie kłamie”

Patrzyłam na nią przez chwilę nie wiedząc co powiedzieć… To wszystko było dziwne. Nigdy nie miałam wypadku, tym bardziej moja córka. Drugą rzeczą było to, że ona nigdy nie miała "tatusia”.
Oczywiście miała ojca, ale on nie jest częścią rodziny. Nigdy nie był, więc o czym ona mówiła?

Korek powoli znikał, kontynuowałyśmy więc dalszą drogę, ta historia jednak nadal nie dawała mi spokoju. Parę tygodni później, kiedy rozmawiałam z mamą przypomniała mi się historyjka mojej córki. Zapytałam więc czy może wie coś o wypadku z opowieści.

Po krótkim namyśle moja mama powiedziała, że gdy miała 3 lata zdarzył się wypadek drogowy. Jej starsza siostra, która wtedy miała 5 lat zginęła, kiedy odłamek szkła pochodzący z przedniej szyby samochodu przeciął jej gardło. To była tragedia dla dużej części jej rodziny, więc starali się zatuszować fakt, że takie coś kiedykolwiek miało miejsce. Pozbyli się wszystkiego co przypominało im córeczkę i nigdy nie wspominali o wypadku, dlatego nigdy o tym nie słyszałam. Mama wyznała, że ledwo pamięta wypadek, bo była jeszcze mała, ale nigdy nie zapomni ojca, który trzymał w rękach jej siostrę powtarzając stale: "Wszystko będzie w porządku”.

Poczułam zimny dreszcz przechodzący po kręgosłupie. Jak to możliwe, że moja córeczka to pamięta?

- - -

Podziękowania dla – Thenightmaregirl
Tłumaczenie - Demonicskyers

Więcej z Fandomu

Losowa wiki