FANDOM

01.07.2013

Nareszcie wakacje! Nowa szkoła, nowi znajomi i nowi nauczyciele. Wszystko jest świetne.

„Nancy, ja z tatą zdecydowaliśmy się przeprowadzić.” powiedziała moja mama.

„Aha” odpowiedziałam, po czym szybko dodałam „Dokąd się przeprowadzamy?”

„Do Liverpoolu” rzekła spokojnie moja mama. Przez chwilę miałam mroczki przed oczami. To duże miasto (pomijając fakt, że mieszkam w Londynie).

„Ale mamo, ja mam przyjaciół w Londynie!” próbowałam ją przekonać, ale wszystkie próby kończyły się niepowodzeniem. Zawsze odpowiadała „Nie i koniec”. Ach… czy ktoś zrozumie kiedyś swoją matkę?

07.07.2013

Jestem w nowym domu. Rozpakowuję swoje rzeczy. Strasznie boli mnie głowa. To pewnie ze zmęczenia. Chyba zaraz położę się spać.

08.07.2013

Miałam jeden z najgorszych koszmarów jakie tylko mogły mi się przyśnić. Śniło mi się, że popełniam samobójstwo stojąc przed ciemnym lasem. To chyba przez zmęczenie.

10.07.2013

W sąsiedztwie jest kilka fajnych osób w moim wieku. Jest i Matt. On jest super-przystojny!

12.07.2013

Kolejny koszmar. Tym razem Matt i inne dzieciaki z osiedla chciały mnie zabić. Na szczęście to tylko sen, prawda?

13.07.2013

Wydawało mi się, że ktoś mi się przygląda. Pewnie to tylko moje wrażenie.

14.07.2013

Chyba już wyrosłam z pamiętników, więc pa pa.

20.08.2013

Coś jest nie tak i to zdecydowanie nie tak. Właśnie leżę przed lasem i obok mnie jest pistolet. Nie wiem skąd, ale mój pamiętnik też tu był. Zaczynam się bać.

22.08.2013

Wędruję już dwa dni bez przerwy. Chyba popełnię samobójstwo. Słyszę jakieś straszne odgłosy, jakby ludzkie wołanie. Muszę pomóc tym ludziom.

Chyba się spóźniłam. Widziałam Matta wybiegającego z tego domku. Czy on jest zabójcą?

Wejdę do tego domu. Może mieszka w nim ktoś z rodziny Matta.

To była moja najgorsza decyzja! Drzwi się zacięły, a dom wygląda jakby ktoś na niego napadł. Zaraz, zaraz… To był Matt! Czy jest tu jakiś telefon?

23.08.2013

Im dłużej mieszkam w tym domu tym gorzej dla mojego stanu psychicznego. Śnią mi się zmarli. Muszę szybko opuścić ten dom.

24.08.2013

Sprytnie schowany telefon. Szybko dzwonię na policję i do rodziców. Pewnie się o mnie martwią.

Policja właśnie wyważa drzwi. Moi rodzice pewnie czekają na zewnątrz i myślą czy ze mną wszystko w porządku. Mam nadzieję, że policjanci się pospieszą. Jest tu bardzo zimno.

Moich rodziców nie ma. Podobno Matt miał mnie zabić, jeśli nie popełnię samobójstwa. Jedyny cel jaki teraz mam to zabić moich rodziców i Matta.

25.08.2013

Podobno mam wielkie szczęście, że jeszcze żyję. Gdybym w tym domu spędziła jeszcze dwa dni byłabym martwa, ale to teraz nie ma znaczenia. Muszę stąd wyjść jak najszybciej i zemścić się na moich rodzicach i chłopaku, w którym jeszcze tak niedawno się kochałam.

1.09.2013

Dziś wychodzę ze szpitala. Idę do mojego domu. Nadal mam ten pistolet, który znalazłam przed lasem. Zemsta będzie słodka.

Nie wierzę, że to zrobiłam! Zabiłam moją mamę. Mój tata wyskoczył przez okno i umarł. Matt przybiegł zobaczyć co się dzieje i właśnie umiera w męczarniach. Słyszę radiowozy, zabiję wszystkich, wszystkich co do jednego.

Ludzie się mnie boją, tylko dlaczego? Idzie jakiś lekarz. Zapytam się go co mi jest. Zaraz… dlaczego on ma strzykawkę?

Dlaczego jest mi tak sł…

Więcej z Fandomu

Losowa wiki