FANDOM

Żyję w ciągłym, nieprzerywalnym, okropnym bólu. Chcę umrzeć. Piszę te słowa, abyście nigdy nie popełnili tego błędu co ja. Zawarłem pakt z diabłem. Umierałem na raka i chciałem, aby moja rodzina miała zapewnione środki finansowe po mojej śmierci. Po wezwaniu go... nie opiszę jak to zrobiłem. Jest to coś czego nigdy nie powinniście robić, o czym ja się boleśnie przekonałem. Poprosiłem żeby w jakiś sposób dał mojej rodzinie pieniądze, które pozwolą jej na spokojnie życie po tym jak mnie już zabraknie. On uśmiechnął się złowieszczo i rzekł:

– Dobrze, a jak już tu jestem to może zabiorę też twojego raka?

Nie jestem idiotą, znaczy okazało się, że jestem, ale wtedy myślałem, że jest inaczej.

– Gdzie jest haczyk?

Kącik ust szatana uniósł się w górę.

– Wszystko co musisz w zamian dla mnie zrobić to pozwolić mi usunąć dowolny organ z twojego ciała, który osobiście wybiorę.

Zacząłem o tym myśleć. To musiał być jakiś podstęp. Usunie mi serce, lub inny ważny organ i umrę. Chciałem się upewnić, że dobrze to rozumiem.

– Czy zabierzesz mi organ, bez którego umrę?

Szatan ponownie się uśmiechnął.

– Mogę sprawić, abyś był w stanie żyć bez organu, który wybiorę... Więc jak? Mamy umowę?

Wyobraziłem sobie wszystkie możliwe scenariusze w głowie. Jeśli usunie mi serce to jakoś sobie poradzę, bo przecież jego moc utrzyma mnie przy życiu. Życie bez serca jest lepsze niż brak życia. Tak samo z płucami czy żołądkiem. Pomyślałem o każdym organie, zastanawiając się jak może wyglądać moja egzystencja bez niego i zdecydowałem się zaakceptować ofertę. Wypowiedziałem te cztery słowa, których będę żałował do końca życia.

– No to mamy umowę.

A teraz czas na zabawny fakt. Czy wiedzieliście, że skóra to też... organ?