FANDOM

Pamiętam dzień swoich narodzin. Dzień, w którym zostałem przywieziony do domu. Pamiętam dzień, w którym powiedziałeś, że jestem śmierdzącym dzieciakiem.

Zapomniałeś.

Pamiętam moje piąte urodziny. Moje pierwsze przyjęcie. Pamiętam, że wyśmiewałeś się ze mnie i moich kumpli. Wymyśliłeś nam obciachowe ksywy i niszczyłeś moje zabawki.

Zapomniałeś.

Pamiętam, jak pierwszy raz się zadurzyłem. Słodka dziewczyna, byliśmy w czwartej klasie. Pamiętam, że nazwałeś ją brzydką. Popchnąłeś mnie i powiedziałeś, że jestem głupi, skoro ją lubię.

Zapomniałeś.

Pamiętam moją pierwszą dziewczynę. Rozprzestrzeniałeś plotki i zniszczyłeś mój związek. Pamiętam, jak płakała, chcąc, żeby ją pocieszyć. Pamiętam, że się z nią spotykałeś.

Zapomniałeś.

Pamiętam zakończenie szkoły, wtedy, gdy oblałeś. Pamiętam, że nazwałeś mnie "kretyńskim maniakiem" i że znęcałeś się nade mną. Pamiętam, że powiedziałeś, iż głupie stopnie niczego mi nie dadzą, że powiesz moim pracodawcom, jaką jestem okropną osobą, aby mnie nie zatrudnili.

Zapomniałeś.

Pamiętam uzyskanie stypendium. Pamiętam, że powiedziałeś mi surowo, że mama i tata nie żyją, a ja muszę zostać z tobą.

Zapomniałeś.

Pamiętam, jak byłem na obozie. W lesie. Pamiętam, że powiedziałeś do mnie: "To będzie kiepskie, ale za to kolejne doświadczenie".

Zapomniałeś.

Pamiętam skradanie się do namiotu, w którym ty spałeś. Pamiętam, jak przywiązywałem cię do krzesła. Pamiętam, jak odcinałem ci kończyny, gdy ty krzyczałeś z całych sił, prosząc o litość. Pamiętam, jak podciąłem ci gardło.

Tego nie będziesz pamiętał.

Tłumaczenie:

Marta the Writer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki