FANDOM

WPISKA: 2/10/09

Wieczorem oglądałem zdjęcia rodziny. Trochę ich było, ale na dwóch zdjęciach było coś podejrzanego. Na pierwszym po lewej stronie była dziewczynka. Nie rozpoznałem jej, bo miała zdartą twarz. Przecież znałem swoją rodzinę i nie przypominam sobie takiej osoby, zresztą na drugim zdięciu była chyba ta sama osoba.

Na drugim zdjęciu dziewczynka, płakała w tle. Było widać, że nikt na nią nie zwraca uwagi.

W nocy ciągle męczyły mnie te zdjęcia. Była pierwsza w nocy. Gdy miałem dość, poszedłem się napić. Gdy wróciłem do pokoju, zobaczyłem, że na drugim zdjęciu twarz dziewczynki też była zdarta, choć wcześniej zdięcie było całe.

Pojechałem do kolegi by mu to opowiedzieć. Trochę się zdziwił i pomyślał, że zwariowałem. Zresztą nie uwierzył mi. Zaproponowałem by pojechał ze mną. Powiedział, że o tej porze nigdzie nie jedzie, ale zaproponował, że jak chcę, to żebym sam do niego przyjechał z tymi zdjęciami. Zgodziłem się.

Gdy dojechałem do domu, zauważyłem, że zdjęć nie ma.

Gdy wracałem do kolegi, zdawało mi się, że ciągle ktoś stoi mi na drodze. Gdy już dotarłem i opowiedziałem mu to, co się działo w drodze, powiedział, że mogę być przeziębiony. Zaproponował mi żebym u niego przenocował.

Kolega znalazł mi pokój, który znajdował się na pierwszym piętrze. Miałem łóżko przy dużym lustrze, które odbijało tył pokoju. Gdy już szedłem do pokoju, w nocy ciągle słyszałem jakieś szepty. Gdy zmrużyłem oczy,  w lustrze coś zauważyłem. To ona. Ta dziewczynka. Odwróciłem się, a tam nic nie było.

WPISKA: 22/10/09

Nie mogę znieść ciągłych zwid, szeptów, cieni, płaczów. Przerażają mnie. Nie wytrzymam dłużej takiego życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki